ارائه خدمات بانکی به‌ صورت شبانه‌روزی در بانک مهر ایران

روابط عمومی بانک مهر ایران اعلام کرد: اگر در شرایطی به اینترنت هم دسترسی نداشتید، امکان دریافت برخی از خدمات توسط مرکز ارتباط با مشتریان بانک برای شما فراهم شده است.

به گزارش ایبنا، اطلاعات و خدمات مورد نیاز خود را به‌ صورت شبانه‌روزی از طریق مرکز ارتباط با مشتریان بانک مهر ایران دریافت کنید.

هر چند بانک مهر ایران بسیاری از خدمات بانکی را به‌صورت آنلاین و از طریق بسترهای همراه‌بانک و اینترنت بانک ارائه می‌کند، اما حتی اگر به در شرایطی به اینترنت هم دسترسی نداشتید، امکان دریافت برخی از خدمات توسط مرکز ارتباط با مشتریان بانک برای شما فراهم شده است.

دریافت و بازیابی رمز دوم کارت، راهنمایی دریافت نام کاربری و رمز همراه‌بانک و اینترنت‌بانک، اطلاع از جزئیات اقساط تسهیلات دریافت شده و همچنین مسدودی کارت از جمله مهم‌ترین خدماتی است که می‌توانید توسط مرکز ارتباط با مشتریان بانک مهر ایران دریافت کنید.

مرکز ارتباط با مشتریان بانک مهر ایران با شماره تلفن ۴۳۲۲(۰۲۱) در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده پاسخگویی به تماس‌های شماست. گفتنی است انتظار برای برقراری تماس‌ها به‌طور متوسط کمتر از ۳۰ ثانیه است.