ارائه خدمات جدید بیمه آسیا به اعضای اتاق تهران

بیمه آسیا که خدمات ویژه به اعضای اتاق بازرگانی تهران ارائه می‌دهد، با طراحی خدمتی جدید عرضه تسهیلات بیشتر به فعالان اقتصادی را آغاز کرد.

بیمه آسیا در تازه‌ترین ارائه خدمات بیمه‌ای به اعضای اتاق تهران، تخفیف، ارائه اعتبار خرید و شرایط پرداخت اقساطی صدور بیمه‌نامه ثالث و بدنه خودرو به اعضای اتاق تهران را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، بر اساس اعلام بیمه آسیا، دو خدمت جدید بیمه‌ای ارائه تخفیف و تسهیلات صدور بیمه‌نامه‌ ثالث و بدنه خودرو ویژه اعضای اتاق تهران طراحی و عرضه شده‌است. بر اساس این طرح، اعضای اتاق تهران برای صدور بیمه‌نامه ثالث و بدنه خودرو، از تسهیلات پرداخت اقساطی دو ماهه بدون بهره و همچنین دریافت اعتبار برای خرید مجدد برخوردار می‌شوند.

از دیگر تسهیلات این طرح،ارائه تخفیف ۲۰ درصدی مازاد در بیمه‌های بدنه است که به اعضای اتاق تهران و صاحبان کارت بازرگانی از تهران عرضه می‌شود. همچنین با اعلام بیمه آسیا، تمامی تخفیف و تسهیلات این طرح جدید قابل ارائه به اعضای حقیقی و حقوقی اتاق تهران، پرسنل و اعضای خانواده آنان است.

طی تفاهم‌نامه همکاری میان بیمه آسیا و اتاق تهران، طی چند سال گذشته ارائه خدمات بیمه‌ای ویژه به اعضای حقیقی و حقوقی اتاق تهران آغاز شده‌است. فعالان اقتصادی و اعضای اتاق تهران با مراجعه به میز خدمت بیمه آسیا در ساختمان شماره یک اتاق تهران، می‌توانند از خدمات و تسهیلات بیمه‌ای این کارگزاری برخوردار شوند.