افتتاح بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از روز سه شنبه دوم شهریور / اولین گروه از کاروان پارالمپیک ۲۵ مرداد راهی توکیو می شود

دهکده بازیهای پارالمپیک توکیو از روز سه شنبه ۲۶ مرداد  بازگشایی می شود و بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از روز سه شنبه دوم شهریور افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دهکده بازیهای پارالمپیک توکیو از روز سه شنبه ۲۶ مرداد  بازگشایی می شود و بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از روز سه شنبه دوم شهریور افتتاح خواهد شد.

 

کاروان ایران تحت عنوان (گروه سرپرستی) شامل هادی رضایی سرپرست کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو، قربانعلی فرجی معاون کاروان، میترا وکیل و عبدالمالکی (بین الملل) و جمشید اسماعیلی پشتیبانی روز دوشنبه ۲۵ مرداد ساعت ۱۱ شب راهی توکیو خواهند شد.

 

در این دوره از بازیهای پارالمپیک کاروان ایران با ۱۲۶ نفر که ۶۲ نفر آن را ورزشکاران تشکیل می دهند در ۱۰ رشته ورزشی بسکتبال باویلچر، والیبال نشسته مردان، پاراتیروکمان، پاراتیراندازی، پارادوچرخه سواری، پاراوزنه برداری، پارا تکواندو، جودو، پاراکانو و پارادوومیدانی حضور خواهند داشت.

 

همچنین اولین گروه از ورزشکاران اعزامی با ۷۲ نفر در رشته های والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر و تعدادی از ورزشکاران دوومیدانی، تیراندازی، تیروکمان به همراه گروه پزشکی و ۶ نفر از خبرنگاران روز پنجشنبه ۲۸ مرداد عازم توکیو خواهند شد.

بازیهای پارالمپیک توکیو از روز چهارشنبه سوم شهریور آغاز می شود و تا ۱۴ شهریور ادامه خواهد داشت.

 

کاروان ایران اولین رقابت خود را در بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با بسکتبال با ویلچر آغاز می کند که روز پنج شنبه ۴ شهریور ساعت ۱۵: ۱۰ به وقت ایران به مصاف تیم استرالیا خواهد رفت.