31 فروردین 1401؛

افت ۸۱۸ واحدی شاخص کل بورس در معاملات + جدول

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۸۱۸ واحدی روبرو شد.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۸۱۸ واحدی روبرو شد.

در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه بیش از ۹ میلیارد و ۷۲۷ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵ هزار و ۶۵۶ میلیارد تومان در بیش از ۶۱۵ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۸۱۸ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۱۲ هزار و ۲۸۷ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایش نفت بندرعباس و پتروشیمی نوری شد و در مقابل شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، بانک پارسیان و سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ورقه به‌ارزش ۲ هزار و ۲۵ میلیارد تومان در ۲۶۲ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲ واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۰ هزار و ۷۶۳ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نماد‌های پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس و گروه توسعه مالی مهر آیندگان شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری صبا تامین، بیمه اتکایی ایرانیان و صنایع مادیران بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.