انتشار نسخه های جدید همراه‌ بانک ملت با قابلیت های ویژه

نسخه های جدید همراه بانک ملت (1.2.8 اندروید و 1.1.9 iOS) در وب ‌سایت بانک ملت و فروشگاه‌های نرم‌افزار اندروید و iOS که اسامی آن در وب‌سایت این بانک درج شده است، در دسترس مشتریان قرار گرفت.

نسخه های جدید همراه بانک ملت (۱٫۲٫۸ اندروید و ۱٫۱٫۹ iOS) در وب ‌سایت بانک ملت و فروشگاه‌های نرم‌افزار اندروید و iOS که اسامی آن در وب‌سایت این بانک درج شده است، در دسترس مشتریان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، بهبود تجربه کاربری در دریافت یکبار رمز سرویس‌های حسابی و کارتی، استعلام ضمانت‌نامه ریالی‏ و ارزی، خرید شارژ برخط و بسته اینترنتی شرکت رایتل، گزارش استعلام قبض خودکار و گزارش استعلام شارژ خودکار، از جمله خدمات‏ و قابلیت‌های جدید سامانه همراه ‌بانک ملت است.
در عین حال، سامانه جَم، مجوز خدمات بانکداری باز و نوبت دهی آنلاین، خدماتی است که در آینده ای نزدیک در اختیار کاربران سامانه همراه بانک ملت قرار خواهد گرفت.

این گزارش حاکی است، خرید شارژ برخط‏/ خرید بسته اینترنتی شرکت رایتل و امکان پرداخت اقساط«بیمه ما» از طریق درج کد شناسه، از خدمات و قابلیت‌های جدید سامانه همراه‌پلاس ملت است.

بر اساس این گزارش، با توجه به ارتقای امنیتی صورت پذیرفته، دسترسی کاربران به نسخه های قبلی سامانه همراه‌پلاس ملت«۱٫۱٫۳ اندروید و iOS» از روز ۶ اسفندماه ۱۴۰۰ قطع شده است و مشتریان برای استفاده از خدمات این سامانه، باید همراه ‌بانک خود را بروز رسانی کنند.

روابط عمومی بانک ملت تاکید می کند که برای پیشگیری از دانلود و نصب نسخه های جعلی و جلوگیری از بروز خسارت‌های مالی ناشی از کلاهبرداری و وقوع فیشینگ، تنها روش مورد تایید بانک برای دانلود و نصب نسخه های سامانه همراه‌ بانک ملت، مراجعه به وب‌سایت اصلی بانک به آدرس www.bankmellat.ir است و مشتریان نباید به لینک هایی که به غیر از سرشماره معتبر Bank Mellat پیامک می شود توجه کرده و آن ها را باز و اجرا کنند.