بازار ارزهای مجازی قرمز شد

در معاملات امروز (7 شهریورماه) شاهد منفی شدن نسبی قیمت ارزهای مجازی در جهان بودیم به گونه‌ای که بیت کوین حدود ۸ دهم درصد افت قیمت داشت و هم اکنون ۴۸ هزار و ۵۹۳ دلار در حال معامله است.

به گزارش فارس، در معاملات امروز شاهد منفی شدن نسبی قیمت ارزهای مجازی در جهان بودیم به گونه‌ای که بیت کوین حدود ۸ دهم درصد افت قیمت داشت و هم اکنون ۴۸ هزار و ۵۹۳ دلار در حال معامله است.

 

این قیمت نسبت به هفته پیش ۱.۳ درصد پایین‌تر بوده و ارزش کل بازار جهانی بیت کوین را به ۹۱۳ میلیارد دلار رسانده است. در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰۷ هزار بیت کوین به ارزش ۲۹ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده و تعداد بیت‌کوین‌های جهان امروز به ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار و ۵۱۸ عدد رسیده است.

 

اتریوم هم یک درصد ریخت و هم اکنون ۳۲۰۸ دلار خرید و فروش می‌شود. افت کاردانو البته خیلی زیاد نبود و با ۳ دهم درصد کاهش ۲.۸۲ دلار خرید و فروش می‌شود. باینانس کوین اما تغییر چندانی نداشت و هم اکنون ۴۸۷ دلار به فروش می‌رسد. ریپل و دوج کوین هم هر کدام حدود ۲ درصد کاهش قیمت داشتند و به ترتیب ۱.۱۴ دلار و ۲۸ سنت در حال دست به دست شدن هستند.

 

در معاملات امروز ارزش کل بازار جهانی ارزهای جهانی ۰.۳۸ درصد ریخت و به ۲۰۸۹ میلیارد دلار رسید. در این بازار ۹۷ میلیارد دلار پول جابجا شده و تعداد ارزهای مجازی جهان به ۱۱ هزار و ۴۵۶ نوع رسیده است.