بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت اعلام کرد:

بازگشایی دانشگاه‌های علوم پزشکی از اواسط مهرماه / تمامی اساتید دانشگاه‌های کشور واکسینه شده‌اند

وزیر بهداشت گفت: واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم نیز در حال انجام است و بازگشایی آن دانشگاه ها منوط به تصمیم وزارت علوم است.

به گزارش وبدا، وزیر بهداشت با بیان اینکه تمامی اساتید دانشگاه‌های کشور واکسینه شده‌اند و واکسیناسیون دانشجویان نیز آغاز شده است، گفت امید است واکسیناسیون دانشجویان و خانواده‌های آنها به زودی به پایان برسد.

بهرام عین اللهی در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در قزوین با بیان اینکه دانشگاه های علوم پزشکی از اواسط مهرماه به شکل حضوری و مجازی بازگشایی می شوند، اظهار کرد: واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم نیز در حال انجام است و بازگشایی آن دانشگاه ها منوط به تصمیم وزارت علوم است.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: قزوین به دلیل موقعیت جغرافیایی و تردد بسیار زیاد مسافرین نیاز به امکانات بهداشتی و درمانی بیشتری دارد و متاسفانه زیرساخت های خوبی در این استان وجود ندارد که نیازمند تقویت است. خوشبختانه شهر قزوین از پیک کرونا عبور کرده است و تعداد بیماران رو به کاهش است.

عین اللهی افزود: از یک مرکز واکسیناسیون در نمایشگاه بین المللی قزوین بازدید کردیم که خوشبختانه ۲۴ ساعته و با نیروهای داوطلب و عمدتا دانشجویان، فعالیت داشت؛ آنها اعلام می کردند که اصلا احساس خستگی نمی کنند چون خدمت به مردم، خستگی به همراه ندارد و این یک نوید بسیار بزرگ است که شور واکسیناسیون در کشور افزایش یافته است. امیدواریم با حجم بالای واکسیناسیون، شاهد پیک ششم بیماری نباشیم.