بیت‌کوین همچنان در کانال ۳۸۰۰۰ دلار قرار دارد

قیمت بیت کوین طی 24 ساعت گذشته نوسانات خیلی زیادی نداشته و فعلا حدود نیم درصد مثبت است و در حدود نرخ 38500 دلار معامله می شود.

قیمت بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته نوسانات خیلی زیادی نداشته و فعلا حدود نیم درصد مثبت است و در حدود نرخ ۳۸۵۰۰ دلار معامله می شود.

تثبیت قیمت بیت کوین بالای نرخ ۳۸۰۰۰ دلار و لمس کردن قیمت ۳۹۰۰۰ دلاری، امیدواری فعالان بازار را افزایش داده که احتمالا قیمت این ارز به زودی به ۴۰۰۰۰ دلار برسد.

البته تا این نرخ فاصله زیادی وجود ندارد اما فتح قله ۴۰۰۰۰ دلاری از آن جهت اهمیت دارد که درصورت ورود قیمت به کانال ۴۰ هزار دلار، مسیر برای یک رشد دیگر هموار می شود.

از سوی دیگر ارزش معاملات طی ۲۴ ساعت گذشته چشمگیر نبوده و رقم آن حدود ۱۹ میلیارد دلار ثبت شده است. این رقم پایین تر از عددی است که بیت کوین به طور متوسط در هر روز معامله می شود.

لارک دیویس یکی از تحلیلگران معروف رمز ارزها در توییتر خود نوشته که به دلیل محدود شدن بازه قیمتی بیت کوین طی دو روز گذشته، به احتمال زیاد به زودی نوسانات آغاز خواهد شد.

قیمت اتریوم؛ ۲۷۵۰ دلار

اتریوم هم امروز تغییر قیمتی خاصی نداشته و نوسان آن هم اکنون کمتر از نیم درصد مثبت است. اتریوم با قیمت حدود ۲۷۵۰ دلار معامله می شود که بازدهی هفتگی آن بیش از ۹ درصد بوده. ارزش معاملات ارتیوم طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۱ میلیارد دلار بوده است. ارزش بازار ارز دوم بازار بیش از ۳۲۰ میلیارد دلار است.

تحلیلگران معتقدند اتریوم برای جهش قیمت، ابتدا باید چند مقاومتی که تا نرخ ۳۰۰۰ دلار بر سر راه خود دارد را از پیش رو بردارد و پس از آن می توان شاهد یک دوره رشد دیگر از این ارز بود.

 

آلت کوین ها متعادل شدند

در میان آلت کوین ها، تعدادی مثبت هستند و تعدادی منفی. به دلیل خنثی بودن روند قیمت بیت کوین، آلت کوین ها این فرصت را یافته اند که هر کدام مسیر خود را طی کنند و بدون توجه به قرمز یا سبز بودن کلیت بازار، در کمترین میزان هیجان معامله شوند.

امروز در میان ۵۰ ارز برتر بازار، مثبت ترین نماد «اتریوم کلاسیک» است که بیش از ۹ درصد رشد کرده. Internet Computer هم با ۸ درصد رشد، در جایگاه دوم است و UNUS SED LEO با رشد ۷ درصدی جایگاه سوم را درد.

اما در میان نمادهای منفی، حداقل در میان ۵۰ ارز برتر بازار نمی توان به نام خاصی اشاره کرد چراکه ارزهای منفی امروز، اکثرا کمتر از ۳ درصد افت کرده اند و میزان افت هیچ کدام از آن ها چشمگیر نبوده است.

اما در نمای کلی بازار ، وضعیت متفاوت است. در میان ۱۷۲۷۵ نمادی که وبسایت کوین مارکت کپ آن ها را نمایش می دهد، بیشترین رشد را OFFLINE داشته که نسبت به دیروز ۴۵۰۰۰ درصد رشد کرده است. PumpETH نیز با رشد ۱۱۰۰۰ درصدی، عملکردی خیره کننده داشته. GLOBALTRUSTFUND TOKEN نیز با رشد حدود هزار درصد، در رده سوم است.

در میان ارزهای منفی، Good Fire Token با افت ۹۹ درصدی بدترین عملکرد را داشت.

رشد یک درصدی ارزش بازار

امروز ارزش بازار ارزهای دیجیتال رشد یک درصدی داشته و به ۱٫۷۷ تریلیون دلار رسیده است. با توجه به رشد حدود نیم درصدی بیت کوین، این موضوع نشان می دهد میزان رشد آلت کوین های مثبت، بیشتر از افت آلت کوین های منفی بوده است.

ارزش معاملات هم ۶۱ میلیارد دلار بوده که نسبت به روز گذشته کاهش ۱۲ درصدی داشته است. ارزش معاملات دیفای ۸٫۹ میلیارد دلار بوده و استیبل کوین ها هم ۴۷ میلیارد دلار معامله شده اند.