ثبت ۱۵ هزار میلیارد ریالی سود عملیاتی بانک اقتصادنوین در سال جاری

سود عملیاتی بانک اقتصادنوین در شش‌ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ نیز به ۱۵هزار و ۲۸ میلیارد ریال رسید که نسبت به دوره مشابه سال قبل، بیش از پنج برابر شده است.

بانک اقتصادنوین در ادامه رکوردهای خود موفق شد با ثبت بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال سود عملیاتی، شش‌ماهه اول سال ۱۴۰۰ را نیز با عملکردی عالی سپری کند.

 بانک اقتصادنوین در شهریورماه ۱۴۰۰، حدود ۱۸ هزار و ۱۶ میلیارد ریال از محل واسطه‌گری مالی درآمد کسب کرده است. هم‌چنین سود پرداختی به منابع تامین شده در این بانک به ۱۵ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال رسیده که مقایسه این دو رقم بیانگر ثبت سود عملیاتی به میزان دو هزار و ۴۵۵ میلیارد ریال در شهریورماه سال جاری است.

با ثبت این رقم، سود عملیاتی بانک اقتصادنوین در شش‌ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ نیز به ۱۵هزار و ۲۸ میلیارد ریال رسید که نسبت به دوره مشابه سال قبل، بیش از پنج برابر شده است.

تخصیص بهینه منابع به صنایع مولد و استراتژیک در جهت حمایت از تولید و اشتغال ملی، توسعه ابزارهای نوین تامین مالی، مدیریت ریسک، حرکت در چارچوب استانداردهای بانکداری و رشد قابل توجه حجم عملیات از جمله مهم‌ترین عوامل موفقیت بانک اقتصادنوین عنوان می‌شود.