محمدرضا پورابراهیم، رییس کمیسیون اقتصادی:

رئیس جمهور نسبت به تعیین تکلیف سازمان های اقتصادی تسریع کند

رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: از رییس جمهور درخواست دارم که نسبت به تعیین تکلیف سازمان های اقتصادی و مجموعه های بزرگ تسریع کند.

به گزارش خانه ملت، رییس کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه تعیین رییس بانک مرکزی مدت ها در بلاتکلیفی به سر می برد، گفت: از رییس جمهور درخواست دارم که نسبت به تعیین تکلیف سازمان های اقتصادی و مجموعه های بزرگ تسریع کند.

محمدرضا پورابراهیمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۴ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی توضیحات طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در تذکری گفت: هرچند دولت سیزدهم در حال استقرار بوده، و تغییرات مدیریتی به تدریج در حال انجام است، اما به نظر می رسد روند آن بسیار کند است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در حال بررسی موضوعات اقتصادی مانند تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار هستیم، افزود: در حال حاضر دولت در تصمیم گیری برای سازمان های اقتصادی و مجموعه های بزرگ تاخیر داشته و مطالبه جدی ما برای بهبود شرایط اقتصادی، تسریع در تعیین تکلیف این سازمان ها است.

وی با بیان اینکه تعیین رییس بانک مرکزی مدت ها در بلاتکلیفی به سر می برد، از رییس جمهور درخواست کرد که نسبت به تعیین تکلیف سازمان های اقتصادی و مجموعه های بزرگ تسریع کند.