درخشش گروه مالی گردشگری در هجدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی؛

رئیس گروه مالی گردشگری در جمع مدیران ارشد ارتباط گستر/ مدیر روابط عمومی گروه، دریافت نشان ویژه “روابط عمومی سرآمد “

رئیس گروه مالی گردشگری در هجدهمين دوره سمپوزيوم بين‌المللي روابط عمومي که در تهران برگزار شد، نشان "مدیر ارشد ارتباط گستر" را کسب کرد و نشان ویژه "روابط عمومی سرآمد" به امیر نیکرویان مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری اعطا شد.

رئیس گروه مالی گردشگری در هجدهمين دوره سمپوزيوم بين‌المللي روابط عمومي که در تهران برگزار شد، نشان “مدیر ارشد ارتباط گستر” را کسب کرد و نشان ویژه “روابط عمومی سرآمد” به امیر نیکرویان مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری اعطا شد.
در نشان “مدیر ارشد ارتباط گستر” به مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری، آمده است: هیات داوران هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی با هدف توسعه ارزش‌های متعالی ارتباطی، توسعه مردم‌داری، پی‌ریزی و گسترش ارتباطات انسانی، اجتماعی و شهروندی متقارن و همسنگ و پاسداشت منش تعاملی و ارتباطی، عنوان ” مدیر ارشد ارتباط گستر” را به دلیل انجام خدمات موثر، مساعدت و توسعه ارتباطات با جامعه مخاطب، توجه به افکار عمومی، ارتباط موثر با رسانه‌ها و حمایت از برنامه های ارتباطی و نگاه تخصصی به روابط عمومی شایسته حضرتعالی می‌داند و این نشان را به آن فرهیخته گرامی تقدیم می‌کند.
همچنین بر اساس رای هیات داوران سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و “نوزدهمین دوره جشنواره روابط عمومی ایران” به دلیل سرآمدی و رعایت استانداردهای تعالی ارتباطی و اهتمام ویژه به سرآمدی و برتری در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های روابط عمومی و تلاش های مستمر برای ارتقای کیفیت فعالیت‌ها و خدمات ارتباطی بخصوص در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات اثربخش ، نشان ویژه ” روابط عمومی سرآمد” به امیر نیکرویان مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری تعلق گرفته است.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در هجدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، جلالی معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جمعی از مدیران سازمان‌ها و شرکت ها حضور داشتند.
در این سمپوزیوم، پس از سخنان هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی، پیام خانم “اتستکو سوگی هارا” رییس انجمن بین‌المللی روابط عمومی نیز قرائت شد.
موضوع اين دوره سمپوزيوم، “روابط عمومی شبکه اي” بود و در بخش مطالعه و پنل‌هاي علمي موردي، نقش اين نوع روابط عمومي در صنعت گردشگري مورد توجه قرار گرفت.
در هجدهمين دوره سمپوزيوم بين‌المللي روابط عمومي که در مرکز همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار گردید، به موضوع “نقش و کارکردهاي روابط عمومي در توسعه گردشگري” توجه ویژه ای شد.
اين دوره از سمپوزيوم، با حمايت معنوي انجمن بين‌المللي روابط عمومي و مشارکت وزارت ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي برگزار شد