رشد ۳.۵ درصدی بیت کوین در بازار جهانی

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی بیت کوین بیش از ۳.۵ درصد رشد کرد و هم اکنون ۴۸ هزار و ۹۵۶ دلار در حال معامله است.

به گزارش فارس، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی بیت کوین بیش از ۳.۵ درصد رشد کرد و هم اکنون ۴۸ هزار و ۹۵۶ دلار در حال معامله است.

 

طی ساعات گذشته البته بیت کوین توانسته چند باری از ۴۹ هزار دلار عبور کند. قیمت کنونی تقریبا نسبت به هفته گذشته بی تغییر بوده و در حال حاضر ارزش کل بازار جهانی بیت کوین هم به ۹۱۶ میلیارد دلار رسیده است.

 

در ۲۴ ساعت گذشته ۶۴۸ هزار بیت کوین به ارزش ۳۱ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده و تعداد بیت‌کوین‌های جهان هم‌اکنون به ۱۸ میلیون و ۷۹۹ هزار و ۶۱۸ عدد رسیده است.

 

اتریوم هم مانند بیت کوین رشد کرد و با ۴.۲ درصد افزایش قیمت ۳۲۴۱ دلار خرید و فروش می‌شود. کاردانو شگفتی ساز معاملات امروز بود و با رشد بالای ۱۰ درصد به قیمت ۲.۸۲ دلار رسید. باینانس کوین ۲ درصد افزایش قیمت داشت و ۴۸۸ دلار دست به دست می‌شود. ریپل و دوج کوین هم هر کدام با حدود ۶ درصد افزایش قیمت به ترتیب ۱.۱۶ دلار و ۲۸ سنت در حال جابجا شدن هستند.

 

ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی امروز ۴ درصد مثبت شد و به ۲۰۸۹ میلیارد دلار رسید. در این بازار ۱۰۳ میلیارد دلار حجم خورده و تعداد ارزهای مجازی جهان هم به ۱۱ هزار و ۴۵۴ نوع رسیده است.