رشد ۲ درصدی بیت کوین، ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ / بیت کوین به ۴۷ هزار و ۳۴۱ دلار رسید

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی بیت کوین نسبت به دیروز همین موقع حدود ۲ درصد رشد کرد و به ۴۷ هزار و ۳۴۱ دلار رسید. این قیمت نسبت به هفت روز پیش هم حدود ۹ درصد رشد داشته است.

به گزارش فارس، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی بیت کوین نسبت به دیروز همین موقع حدود ۲ درصد رشد کرد و به ۴۷ هزار و ۳۴۱ دلار رسید. این قیمت نسبت به هفت روز پیش هم حدود ۹ درصد رشد داشته است. با این حساب ارزش کل بازار بیت کوین امروز به ۸۸۹ میلیارد دلار رسید و طبق آمار در ۲۴ ساعت گذشته ۷۱۵ هزار بیت کوین به ارزش ۳۳ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده است. تعداد بیت‌کوین‌های جهان هم به ۱۸ میلیون و ۷۸۷ هزار و ۶۳۷ عدد رسیده است.

 

اتریوم نیز ۱.۳ درصد رشد کرد و هم اکنون ۳۲۷۳ دلار خرید و فروش می‌شود. باینانس کوین ۴ درصد بالا رفت و هم اکنون ۴۲۰ دلار دست به دست می‌شود. کاردانو تقریبا نسبت به دیروز رشد چندانی نداشت و ۲.۱۵ دلار به فروش می‌رسد. ریپل هم ۶ دهم درصد پایین آمد و ۱.۳ دلار قیمت‌گذاری شده است. شگفتی‌ساز معاملات امروز دوج کوین بود که با ۱۱ درصد رشد بالاخره از رقم ۳۰ سنت عبور کرد و ۳۳ سنت در حال دست به دست شدن است.

ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی هم دوباره به بالای ۲ تریلیون دلار رسیده و هم اکنون ۲۰۲۹ میلیارد دلار ارزش دارد. ۴۳ درصد کل معاملات بازار جهانی ارزهای مجازی مربوط به بیت کوین بوده و ۱۸ درصد آن هم اتریوم بوده است. در این بازار ۱۱۶ میلیارد دلار حجم خورده و تعداد ارزهای مجازی جهان هم به ۱۱ هزار و ۲۶۱ نوع رسیده است.