زمان جدید برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۰ مرکز وکلا اعلام شد

مدیر روابط عمومی مرکز وکلای قوه قضائیه از برگزاری آزمون وکالت در تاریخ ۲۳ مهرماه و آزمون کارشناسی ارشد در ۲۲ مهرماه و امکان ثبت نام در آزمون‌های وکالت و کارشناسی این مرکز برای جاماندگان خبر داد.

به گزارش تسنیم، مدیر روابط عمومی مرکز وکلای قوه قضائیه از برگزاری آزمون وکالت در تاریخ ۲۳ مهرماه و آزمون کارشناسی ارشد در ۲۲ مهرماه خبر داد.

اردلان نجاح از امکان ثبت نام در آزمون‌های وکالت و کارشناسی این مرکز برای جاماندگان خبر داد.

وی گفت: آزمون کارشناسی ارشد و آزمون وکالت مرکز وکلا پیش از این قرار بود در روزهای ۱۷ و ۱۸ شهریور در سراسر کشور برگزاری شود که به دلیل قرار گرفتن در پیک پنجم شیوع بیماری کرونا و نیز ممانعت ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و با هدف حذف سلامتی داوطلبان و نیز کنترل چرخه انتقال بیماری، این آزمون‌ها به تعویق افتاد.

نجاح ادامه داد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، تاریخ‌های جدیدی برای برگزرای آزمون‌های مرکز تعیین شده و بر این اساس آزمون کارشناسی رسمی در تاریخ ۲۲ مهرماه و آزمون وکالت نیز روز جمعه ۲۳ مهرماه در تمامی استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تمامی مراحل ثبت‌نام، طراحی سؤال، برگزاری آزمون، اعلام نتیجه و ثبت اعتراض آزمون‌های کارشناسی رسمی و وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، توسط سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌شود و مرکز تنها نظارت بر نحوه اجرای آزمون را به عهده دارد.

نجاح افزود: به گفته سازمان سنجش آموزش کشور، سؤالات هر دو آزمون در حال طراحی است و روند برگزاری آزمون طبق زمان‌بندی جدید و با برنامه پیش می‌رود.

مدیر روابط عمومی مرکز وکلای قوه قضائیه افزود: برای کسانی که از ثبت نام در هر دو آزمون بازمانده‌اند یک امکان دیگر فراهم شده و داوطلبان جدید می‌توانند از دهم تا سیزدهم شهریور با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org برای شرکت در آزمون وکالت و کارشناسی رسمی ۱۴۰۰ ثبت نام کنند. همچنین امکان ویرایش اطلاعات به جز عکس‌ در بازه زمانی اعلام شده برای ثبت نام کنندگان قبلی فراهم شده است.