سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری از سوی بیمه رازی

بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه، بیمه‌نامه‌های متنوعی در زمینه پوشش ریسک گردشگری به همراهان خود ارائه می‌کند.

سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، زیر چتر بیمه رازیاخبار پولی مالی- بیمه رازی با امضای تفاهم‌نامه‌ای در همکاری با بانک آینده، بازار بزرگ ایران و هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی، ریسک حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری در این حوزه را پوشش خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی، با آغاز پاندمی کرونا بسیاری از مشاغل و حوزه‌های اقتصادی دچار آسیب‌های شدید و جبران ناپذیری شد که از این موارد می‌توان به حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری در گردشگری کشور اشاره کرد، از این‌رو به واسطه مسئولیت ذاتی شرکت‌های بیمه‌ای مبنی بر کاهش ریسک فعالیت‌های اقتصادی، بیمه رازی در کنار بانک آینده، بازار بزرگ ایران و هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی (هگتا) قرار گرفت و با امضا تفاهم‌نامه همکاری، خدمات بیمه‌ای را در کنار سرمایه‌گذاری‌های مالی، ایجاد خرید اقساطی و ارائه خدمات اقامتی، پذیرایی و تفریحی میسر کردند.

این تفاهم‌نامه، زمینه ساز ایجاد یک همکاری استراتژیک در جهت ارزش آفرینی در زمینه‌های مختلف بانکی، مالی، سرمایه‌گذاری و بهره‌گیری از خدمات بیمه‌ای در حوزه گردشگری و کسب‌وکارهای مرتبط خواهد بود.

بنابراین گزارش ، بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه، بیمه‌نامه‌های متنوعی در زمینه پوشش ریسک گردشگری به همراهان خود ارائه می‌کند.

ارائه خدمات بانکی و بیمه ای، ایجاد زمینه خرید اقساطی و ارائه خدمات اقامتی، پذیرایی و تفریحی موضوع این تفاهم نامه است.

گفتنی است به منظور گسترش همکاری­­ های فی­ مابین و ایجاد هم‌افزایی لازم، پایه ریزی یک اتحاد استراتژیک و در جهت ارزش ­آفرینی برای مشتریان، سهامداران و دیگر ذی­نفعان، این تفاهم‌نامه­ با مفاد همکاری مشترک در زمینه‌های مختلف بانکی، مالی، سرمایه­‌گذاری و بهره‌گیری از خدمات بانکداری الکترونیکی در حوزه گردشگری و کسب و کارهای مرتبط، در چارچوب ضوابط و مقررات جاری، به امضای رؤسای هیأت مدیره و مدیران عامل رسید.