سرپرست معاونت شعب و امور بازاریابی بانک گردشگری منصوب شد

با صدور حکمی از سوی مرتضی خامی مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک گردشگری، "سعید نصری" به عنوان سرپرست معاونت شعب و امور بازاریابی بانک منصوب شد.

با صدور حکمی از سوی مرتضی خامی مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک گردشگری، “سعید نصری” به عنوان سرپرست معاونت شعب و امور بازاریابی بانک منصوب شد.

به گزارش اقتصاد روشن و به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند سبحان و بهره گیری از سوابق برجسته و درخشان مدیریتی، حسن تدبیر ، ضمن توسعه ظرفیت های بهینه بانک در حوزه بازاریابی و امور مشتریان از طریق گسترش خدمات بانکداری الکترونیکی در شعب با هدف افزایش سهم از مشتریان، بهبود نقدینگی ، تحقق اهداف و خدمات بانک، بازاریابی و مشتریان جدید، اصلاح نسبت منابع با رویکرد افزایش منابع ارزان قیمت و اعطای تسهیلات با رویکرد مصارف خرد اقدام شود.

همچنین در بخش دیگر این حکم خطاب به سعید نصری آمده است: ترویج فرهنگ مشتری محوری درکلیه شعب، جهت‌گیری و هدایت جذب سپرده‌ها از محل سپرده های کوتاه مدت وارزان قیمت، افزایش کانال های درآمدزایی از طریق تنوع سازی خدمات بانک و متمایز کردن خدمات بانک، بازدید از شعب و جلسات مستمر با حوزه ها، در راستای نیل به اهداف سازمانی همسو با خط مشی های تبیین شده ، در چارچوب تامین منافع و مصالح بانک اهتمام شایسته معمول فرمایید.

این گزارش حاکیست: مراسم معارفه سعید نصری سرپرست معاونت شعب و امور بازاریابی بانک گردشگری امروز (چهارشنبه) با حضور مرتضی خامی مدیرعامل و حسین رحمتی قائم مقام بانک برگزار شد.