ضرورت افزایش کارهای تیمی برای تعالی بیمه کوثر

هماهنگی و همبستگی فنی و اجتماعی و نیز افزایش کارهای تیمی میان معاونان، مدیران، کارکنان و اعضای شبکه فروش برای تعالی بیمه کوثر ضروری است.

هماهنگی و همبستگی فنی و اجتماعی و نیز افزایش کارهای تیمی میان معاونان، مدیران، کارکنان و اعضای شبکه فروش برای تعالی بیمه کوثر ضروری است.

مدیرعامل ساتا در نشست تخصصی مدیران بیمه کوثر که هم‌زمان با یازدهمین سالروز بیمه و با حضور معاونان و مدیران ستادی و سرپرستی‌های استانی برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: تعالی سازمان دستاوردی نیست که بتوان یک‌شبه به دست آورد بلکه نتیجه همکاری و انسجام اجزای گوناگون یک مجموعه است که به مدیریت دقیق و مداوم و نیز صبر و حوصله نیاز دارد. خوشبختانه شرکت بیمه کوثر با یک برنامه‌ریزی بلندمدتی که سال‌های قبل انجام داد و با تدبیر هیات‌مدیره در ثبات مدیریت امکان تحقق این برنامه‌ها را مهیا کرد. از این رو، امروز می‌بینیم که کارکنان شرکت بیمه کوثر با همبستگی و ایفای وظایف در نقش‌های تعیین شده توانسته‌اند بسترهای توسعه و تعالی شرکت را فراهم کنند.

امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور افزود: بر مبنای تجربه چندساله در تعامل با شرکت بیمه کوثر در سطوح مختلف باقاطعیت عرض می‌کنم که در سایه رعایت اصل مهم شایسته‌محوری، کارکنان شرکت بیمه کوثر از افرادی فرهیخته، بادانش و باانگیزه تشکیل شده است. وقتی کارکنان یک سازمان به عنوان مهم‌ترین پیشران آن، دارای ویژگی‌هایی اینچنینی باشند، طبیعتا هر یک در جایگاه خویش به‌خوبی اثرگذار هستند و با ایفای بهینه نقش خود در مسئولیت‌هایی که بر دوش دارند سازمان را به سمت هدف اصلی پیش می‌برند تا کامروایی را برای شرکت به ارمغان آورند.

وی با تاکید بر لزوم تقویت و آموزش کارهای تیمی در شرکت بیمه کوثر، گفت: شایسته است ترویج کارهای تیمی و هدایت افراد تیم برای دستیبابی به اهداف سرلوحه برنامه‌های شرکت قرار گیرد. هرگز نباید به وضعیت مناسب فعلی و اتحاد و انسجام موجود بین آنان مغرور شد و باید برای هرچه بهتر شدن تلاش کرد.