فروش ۴ محصول ایران خودرو بدون قرعه‌کشی از امروز، ۶ تیر ۱۴۰۱

ثبت نام ۴ محصول گروه ایران خودرو بدون قرعه کشی از امروز (دوشنبه ۶ تیرماه) در سامانه یکپارچه فروش خودرو آغاز شد.

ثبت نام ۴ محصول گروه ایران خودرو بدون قرعه کشی از امروز (دوشنبه ۶ تیرماه) در سامانه یکپارچه فروش خودرو آغاز شد.

 

عرضه محصولات این گروه خودروسازی بدون قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از امروز در قالب پیش‌فروش مشارکت در تولید است و ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت محصولات ادامه دارد.

 

بر این اساس؛ متقاضیان با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس com.iranecar.sale نسبت به انتخاب یکی از محصولات مورد نظر خود اقدام کرده و در صورت انتخاب یکی از محصولات ایران خودرو، به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس ir.ikco.esale انتقال داده می شوند.

 

گروه ایران خودرو، پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات تارا دستی و اتوماتیک، دنا پلاس توربوشارژ دستی با گیربکس ۶ سرعته و فرمان برقی و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک را در این طرح به فروش می رساند.

 

مبالغ پیش پرداخت در این بخشنامه، کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی خودروست. همچنین سود مشارکت در طرح ۶ درصد و سود انصراف نیز ۳ درصد اعلام شده است.

 

نام نویسی برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب برروی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) الزامیست.

 

براساس اعلام ایران خودرو، حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است.

 

لازم به یادآوری است؛ ثبت نام همزمان در دو شرکت مذکور امکان پذیر نیست. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود همچنین سند خودروهای واگذار شده از طریق این بخشنامه هم در رهن نمی باشد.

زمان تحویل خودروها از مرداد تا اسفند ۱۴۰۲ خواهد بود.