قدردانی معاون رئیس‌جمهور از اشتغال‌زایی در ۳ شهرستان رابر، بافت و ارزوئیه توسط مجتمع فولاد بافت

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به اتفاق هیات کشوری و استانی و همراهی محمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از مجتمع فولاد بافت دیدن کرد.

به گزارش اقتصاد روشن و به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، دکتر سلاجقه و هیات همراه از خطوط تولید و همچنین دیگر بخش های مجتمع فولاد بافت بازدید و از نزدیک با فعالیت های مجتمع آشنا شدند.

عطارد گودرزی مدیرعامل شرکت احیا استیل بافت در جریان این بازدید توضیحات کاملی از فعالیت های مجتمع ، تولید، طرح توسعه و پیشرفت فیزیکی فاز ۲، اشتغال و جذب نیرو و همچنین برنامه های آینده ارائه کرد.

معاون رئیس جمهور نیز  از بانیان، سرمایه گذاران و مدیریت مجتمع که توانسته بخشی از اشتغال سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه را حل کند، قدردانی کرد.

این گزارش حاکیست: میزان تولید آهن اسفنجی در مجتمع فولاد بافت  سالانه ۸۰۰ هزار تن است. همچنین پیشرفت فیزیکی فاز ۲ این مجتمع نیز به بیش از ۶۵ درصد رسیده است.

کارخانه احیا استیل فولاد بافت، بزرگترین و تنها مجتمع صنعتی بزرگ منطقه در سطح سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه است که از سال ۱۳۹۸ افتتاح و به بهره برداری رسیده است.