قیمت خودروهای داخلی امروز، ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ + جدول

پراید، پژو ۲۰۶، پژو پارس و پژو ۴۰۵ امروز چهارشنبه هفدهم شهریور در بازار گران شده‌اند.

به گزارش فرارو، پراید، پژو ۲۰۶، پژو پارس و پژو ۴۰۵ امروز چهارشنبه هفدهم شهریور در بازار گران شده‌اند و مدل‌هایی مثل ساینا، کوئیک، سمند و پژو ۲۰۷ قیمت کمتری از روز گذشته دارند.

خودرو‌های داخلی روند تغییر قیمت یکسانی ندارند اما محصولات مونتاژی ایران‌خودرو و سایپا تحت تاثیر افزایش نرخ ارز، رشد قیمت قابل توجهی را به‌ثبت رسانده‌اند. به طوری که امروز سیتروئن C3 با افزایش ۳۰ میلیون تومانی فروخته می‌شود. قیمت روز محصولات این دو کارخانه را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

پژو پارس و پژو ۴۰۵ که نسبت به روز سه‌شنبه دو میلیون تومان افزایش قیمت دارند؛ به ترتیب ۲۷۵ و ۲۳۰ میلیون تومان در بازار امروز قیمت خورده‌اند. پژو ۲۰۶ تیپ دو نیز ۲۵۲ میلیون تومان فروخته می‌شود و رشد یک میلیون تومانی را تجربه می‌کند.

سمند LX یک میلیون تومان و پژو ۲۰۷ دنده‌ای دو میلیون تومان از روز قبل ارزان شده‌اند، اما هایما S۵، هایما S۷ و سوزوکی ویتارا اتوماتیک با رشد ۱۵ میلیون تومانی در بازار امروز حضور دارند.

پراید هاچ‌بک معادل ۱۵۶ میلیون تومان عرضه می‌شود و دو میلیون تومان از معاملات دیروز قیمت بیشتری دارد. پراید صندوقدار نیز یک میلیون تومان گران شده، اما ساینا و تیبا صندوقدار به همین اندازه کاهش قیمت پیدا کرده‌اند.

سیتروئن، ۳۰ میلیون تومان جهش قیمت داشته و ۹۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. همچنین چانگان و کیا سراتو نیز با رشد ۱۵ میلیون تومانی روانه بازار شده‌اند.