لیگ تنیس سال ١٤٠٠ با حمایت بانک صادرات ایران آغاز شد

لیگ تنیس ایران پس از سال‌ها، از امروز (10 شهریور) با حمایت بانک صادرات ایران و با مشارکت ٤٨ تیم و ٣٠٥ بازیکن برتر کشور در این رشته کار خود را به صورت متمرکز در استان البرز آغاز کرد.

​به گزارش اقتصادآنلاین لیگ تنیس سال ١٤٠٠ ایران با حضور ٤٨ تیم و ٣٠٥ تنیسور برتر کشور و با حمایت بانک صادرات ایران کار خود را آغاز کرد.

لیگ تنیس ایران پس از سال‌ها، از امروز با حمایت بانک صادرات ایران و با مشارکت ٤٨ تیم و ٣٠٥ بازیکن برتر کشور در این رشته کار خود را به صورت متمرکز در استان البرز آغاز کرد.

مهمترین هدف برگزاری این رقابت‌ها شناسایی و پشتوانه‌سازی در رشته تنیس در سطح کشور است که ۸ نفر برتر این مسابقات به لیگ برتر و سایر رتبه‌های برتر به لیگ‌های دسته یک و دسته دو کشور هدایت خواهند شد. در این رقابت‌ها ۴ بازیکن زیر ۲۰ سال حضور دارند.

به گفته مسئولان فدراسیون تنیس، مهمترین مشکلات موجود در این رشته، کمبودهای سخت‌افزاری و امکانات است. بانک صادرات ایران به منظور عمل به مسئولیت اجتماعی، حمایت از تیم‌های ورزشی را در دستور کار دارد و پیش ازاین از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس حمایت و در پایان از نفرات برگزیده تجلیل کرد.

در این رقابت‌ها که تا ٢٥ روز آینده ادامه خواهد یافت، تیم پنج نفره بانک صادرات ایران نیز در قالب این لیگ به رقابت خواهد پرداخت. تیم بانک صادرات ایران که در اولین روز این مسابقات تیم هیات تنیس اردبیل را با نتیجه قاطع سه بر صفر شکست داد ، در ادامه این مسابقات فردا چهارشنبه به مصاف تیم آکادمی تنیس طاهری می‌رود.