مجمع عمومی بانک دی برگزار شد

مدیرعامل بانک دی گفت: پس از استقرار هیئت‌مدیره جدید بانک و ابلاغ برنامه‌های عملیاتی شعب و ستاد از ابتدای سال جاری، حرکت تمامی ارکان بانک بر مدار برنامه‌محوری قرار گرفته است.

مدیرعامل بانک دی در این مجمع ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط هیئت‌مدیره بانک در چهار ماه گذشته گفت: پس از استقرار هیئت‌مدیره جدید بانک و ابلاغ برنامه‌های عملیاتی شعب و ستاد از ابتدای سال جاری، حرکت تمامی ارکان بانک بر مدار برنامه‌محوری قرار گرفته است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک دی، با برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک دی، صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ بانک به تصویب رسید. در این جلسه که صبح روز یکشنبه ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور سهامداران و یا نمایندگان قانونی آن‌ها، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس و بازرس قانونی و به ریاست سیدمحمود احمدی، رئیس هیئت مدیره بانک دی برگزار شد، سهامداران صورت‌های مالی منتهی به پایان اسفند ۱۳۹۹ را تصویب کردند.

علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی در این مجمع ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط هیئت‌ مدیره بانک در چهار ماه گذشته گفت: پس از استقرار هیئت‌ مدیره جدید بانک و ابلاغ برنامه‌های عملیاتی شعب و ستاد از ابتدای سال جاری، حرکت تمامی ارکان بانک بر مدار برنامه‌محوری قرار گرفته است.

وی افزود: بازنگری سیاست‌ اعتباری، افزایش شفافیت در چارچوب ضوابط ابلاغی، ارتقای فرایندهای کنترل ریسک اعتباری، گسترش و تجهیز مرکز آموزش کارکنان، ارائه تسهیلات خرد تا سقف یک میلیارد ریال بدون ضامن و صرفاً با ارائه گواهی کسر از حقوق، تقویت بخش حقوقی و وصول مطالبات از طریق به کارگیری کارشناسان خبره با برنامه‌ریزی هدفمند برای فروش املاک مازاد بانک گوشه‌ای از عملکرد صد روزه هیئت‌مدیره جدید بوده است که آغازگر مسیر بهبود شاخص‌های عملیاتی بانک است.