سرهنگ عبادی، سرپرست پلیس راه مازندران:

محدودیت ورود خودرو‌های غیربومی به مازندران ادامه دارد

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: ماموران مستقر در مبادی ورودی استان، فقط به خودرو‌های دارای مجوز از استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و راهور ناجا را اجازه ورود به مازندران می‌دهند.

به گزارش تسنیم، سرهنگ عبادی با بیان اینکه جاده کندوان از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ امروز برای تعمیرات بسته شد، اظهار داشت:‌ این انسداد برای روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته تا ۲۰ شهریور اجرا می‌شود.

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه رانندگان در این مدت برای تردد از جاده‌های جایگزین هراز و سوادکوه استفاده کنند، افزود: هم‌اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

‌عبادی با بیان اینکه طرح محدودیت ورود خودرو‌های غیربومی به استان همچنان ادامه دارد‌، تصریح کرد: ماموران مستقر در مبادی ورودی استان، فقط به خودرو‌های دارای مجوز از استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و راهور ناجا را اجازه ورود به مازندران می‌دهند.

سرپرست پلیس راه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیا‌ن اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۶۹ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۵۹۱ دستگاه خودرو از مبادی ورودی استان بازگشت داده شدند، ادامه داد:‌ ماموران پلیس راه و دوربین‌ها از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۱ هزار و ۸۲۲ دستگاه خودرو را در جاده‌های مازندران، جریمه کرونایی کردند و بیش از ۷۴ هزار و ۵۷۸ دستگاه خودرو را از مبادی ورودی استان برگشت دادند.

به گزارش تسنیم، مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.