مرحله دوم تخصیص خودرو انجام می‌شود

سخنگوی وزارت صمت گفت: آنچه در مورد این سامانه مطرح شده مراحلی است که باید طی شود تا مسئولیت انجام قرعه کشی به وزارت صمت واگذار شود.

سخنگوی وزارت صمت شایعات طرح شده در مورد امنیت سامانه یکپارچه خودرو را تکذیب کرد و گفت: آنچه در مورد این سامانه مطرح شده مراحلی است که باید طی شود تا مسئولیت انجام قرعه کشی به وزارت صمت واگذار شود.

امید قالیباف تاکید کرد: در حال حاضر تصدی گری وزارت صمت در واگذاری خودرو در دستور کار نیست و مرحله دوم تخصیص خودرو مشابه مرحله اول از طریق سامانه‌ای که مورد استفاده قرار میگیرد انجام خواهد شد.

وی ضمن گلایه از رسانه‌ای شدن مکاتبات کارشناسی و مرسوم وزارت صمت تاکید کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت با دقت، سلامت و شفافیت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را زیر نظر دارد و نامه منتشر شده این دغدغه را ثابت می‌کند.

مشاور رسانه‌ای وزیر صمت ادامه داد: وزارت صمت دیدگاه‌های پیشنهادی و مشورتی در خصوص بهبود کیفیت سامانه را با دقت بررسی و در صورت لزوم جهت اجرا به پیمانکار ارائه میدهد.

سخنگوی وزارت صمت تصریح کرد: نه بحث حذف سامانه یکپارچه مطرح است و نه ابهامی در قرعه کشی نوبت اول وجود دارد بلکه اولویت ما بهبود کیفیت خدمت به مردم عزیز است.