مرسدس بنز GLE کوپه در راه بازار

گروه خودروسازی مرسدس بنز محصول کوپه جدید خود یعنی GLE را تست خیابانی کرده است.

گروه خودروسازی مرسدس بنز محصول کوپه جدید خود یعنی GLE را تست خیابانی کرده است، احتمالا این محصول شاسی بلند سال جاری معرفی و اواخر سال ۲۰۲۳ برای رقابت با محصولات ب ام و راهی بازار شود.

گروه خودروسازی مرسدس بنز GLE فعلی که طراحی ۲۰۱۹ بوده را با تغییر برای سال ۲۰۲۳ در کلاس کوپه راهی بازار می کند. باتوجه به اینکه بازار خودرو ۲۰۲۲ تقریبا از ماه آینده فعالیت جدی خود را آغاز خواهد کرد، مرسدس بنز در حال آماده شدن برای ورود این محصول مشروط به انجام تغییرات به بازار است. آنطور که به نظر می رسد مرسدس بنز بیشترین حجم استتار و پوشش را برای سپر های جلو عقب و همزمان با چراغ ها انجام شده است.

درست است که در ماه های اخیر کانسپت های اولیه GLE کوپه دیده شده است، اما برای دومین بار این خودرو شکار دوربین عکاسان شده است. آنطور که به نظر می رسد سپرهای جلو بیشترین تغییرات را داشته و از دریچه های هوا کوچک در گوشه سپرها استفاده شده است. این دریچه ها نیز به دهانه های باریک زیر شبکه های ورود هوا متصل است.

مرسدس بنز برای این محصول جدید خود استتار روی چراغ ها قرار نداده است، طرح و ساختار آن کاملا مشخص است و شباهت های نیز به سری اس و سی کلاس گرفته است. اما در قسمت عقب خودرو سپر کاملا متفاوت شده و قسمت پایین درها خطوط قابل توجهی تعبیه شده است.

اگر بخواهیم که GLE را با یک کوپه اس یو وی رقیب مقایسه کنیم، قطعا باید به سراغ محصولات ب ام و رفت. مرسدس بنز سعی کرده که بیشترین تغییر حالت را برای GLE ایجاد کند که در تضاد ظاهری با رقیب اصلی خود باشد. هرچند تایید نشده که این نمونه در حال تست یک نمونه نهایی و آماده به تولید است، اما بعید به نظر نمی رسد که گروه خودروسازی مرسدس بنز آخرین تغییرات را روی محصول خود اعمال کند. احتمالا معرفی این خودرو در سال جاری و عرضه آن پایان سال ۲۰۲۳ به بازارهای جهانی انجام شود.