سرپرست اورژانس کشور مطرح کرد:

نحوه فعالیت مراکز واکسیناسیون در روزهای عاشورا و تاسوعا و تعطیلات پس از آن

سرپرست اورژانس کشور گفت: مرکز واکسیناسیون اورژانس تهران در روزهای تاسوعا و عاشورا، جمعه و شنبه همچون روزهای عادی فعال هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرپرست اورژانس کشور گفت: مرکز واکسیناسیون اورژانس تهران در روزهای تاسوعا و عاشورا، جمعه و شنبه همچون روزهای عادی فعال هستند.

صابریان سرپرست اورژانس کشور درباره فعالیت مراکز واکسیناسیون در روزهای عاشورا و تاسوعا و تعطیلات پس از آن اظهار کرد: ١٧ مرکز واکسیناسیون اورژانس تهران در روزهای تاسوعا و عاشورا و جمعه و شنبه همچون روزهای عادی فعال هستند.

سرپرست اورژانس کشور ادامه داد: باید توجه داشت که نوبت دوم تزریق واکسن برخی افراد تاسوعا و عاشورای حسینی است و این افراد نگران گذشت زمان تزریق دوز دوم نباشند و مراکز واکسیناسیون اورژانس پذیرای این افراد است.

صابریان بیان کرد: پایگاه‌های واکسیناسیون اورژانس تهران با تمام ظرفیت در تاسوعا، عاشورا و روزهای تعطیل با تمام ظرفیت پای کار هستند و تزریق واکسن را انجام می‌دهند.

سرپرست اورژانس کشور درباره خدمت رسانی نیروهای اورژانس به عزاداران حسینی اظهار کرد: آمبولانس‌ها و موتورلانس‌های اورژانس در ١٨ هیئت بزرگ پایتخت و هیئت‌های بزرگ در سایر استان‌ها حضور دارند و به عزاداران حسینی خدمت رسانی می‌کنند.