نخستین جشنواره «دانشگاه تهران دیجیتال» آغاز شد

برنامه‌های نخستین جشنواره «دانشگاه تهران دیجیتال»،‌ از سوی مرکز فناوری‌های دیجیتال دانشگاه تهران اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، این جشنواره از روز سه‌شنبه دوم شهریورماه لغایت پنجشنبه ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. استادان می‌توانند همه برنامه‌های جشنواره را در سامانه https://event.ut.ac.ir مشاهده کنند. لازم است، جهت شرکت در هر نشست ابتدا ثبت‌نام انجام شود، سپس از طریق تقویم من نشست‌های ثبت‌نام شده قابل مشاهده است.

بر اساس برنامه اعلامی، کارگاه بازی‌سازی دکتر مفتونی سه شنبه ساعت ۱۰ صبح، کارگاه ادوبی کانکت دکتر فاطمی ساعت ۱۴، کارگاه اتاق تعامل مهندس صدر دادرس، ساعت ۱۵ و کارگاه هوش‌سازمانی مهندس کتابچی و مهندس رضاخانی ساعت ۱۶ در روز نخست این جشنواره برگزار می‌شود.
دیگر برنامه‌های جشنواره به شرح زیر است:

ارائه مقاله‌های علمی

برگزاری کارگاه‌های آموزشی

ارائه سخنرانی‌های کلیدی

برگزاری نشست‌های تخصصی

ارائه آثار علمی و هنری

جشنواره دوره‌ها و استادان منتخب

رونمایی معرفی خدمات دیجیتال

پخش مصاحبه

مسابقه‌های روزانه

برنامه‌های جشنواره در سایت جشنواره https://digital.ut.ac.ir/fa/content/37 قابل مشاهده است. برای مشاهده جزئیات همه برنامه‌ها و ثبت‌نام در آنها برای شرکت در جلسات از طریق سایت https://event.ut.ac.ir اقدام شود. کاربران دانشگاه تهران از طریق احراز هویت مرکزی در سایت لاگین و کاربران دیگر اقدام به ثبت‌نام در سایت کنند.

جهت شرکت در نشست‌های مرتبط بعد از ورود در سایت از بالای صفحه نشست‌ها را انتخاب شود و نشست مورد نظر را بر اساس نام رویداد و یا تاریخ برگزاری آن و یا کلید واژه جستجو کنید. کلیه نشست‌ها نیز قابل مشاهده است. برای نشست مورد نظر خود روی ثبت‌نام کلیک بفرمائید. بعد از ثبت‌نام در هر نشست در زمان برگزاری آن نشست می‌توانید به‌صورت الکترونیکی در نشست شرکت کرده و به تعامل با سخنران و شرکت‌کنندگان دیگر بپردازید.

ارائه مقاله‌های علمی

در این جشنواره ۵۲ مقاله جهت ارائه شفاهی و یا پوستری پذیرفته شده است. مطابق با زمان‌بندی در قالب ۹ نشست به‌صورت ارائه شفاهی و یک نشست ارائه پوستری در تاریخ‌های ۶ و ۷ شهریور ماه ارائه خواهد شد.

جهت مشاهده لیست مقالات پذیرفته شده و اطلاعات کامل مقالات به یکی از دو سایت مرجع سایت جشنواره مراجعه نمائید:

لیست مقالات پذیرفته شده در سایت https://digital.ut.ac.ir/fa/page/7616

لیست مقالات پذیرفته شده در سایت https://next1400.ut.ac.ir/paper

مقالات در ۹ نشست ارائه می‌شوند:

تجربه زیسته طراحی تدریس مناسب در دوران همه‌گیری

نقاط قابل بهبود برای یادگیری الکترونیکی

تجربه زیسته برگزاری ارزیابی و آزمون‌ها در یادگیری الکترونیکی

فرهنگ، اقتصاد، اخلاق، سلامت و مسئولیت اجتماعی در یادگیری الکترونیکی

پداگوژی و یادگیری الکترونیکی

تبادل تجربیات و ارائه نظرات دانشجویان / کارشناسان / استادان

فناوری و یادگیری الکترونیکی / بازی گونه سازی

آثار فرهنگی و اجتماعی یادگیری الکترونیکی

تجربه زیسته نحوه برگزاری دروس عملی و آزمایشگاهی

 

برگزاری کارگاه‌های آموزشی

در تاریخ‌های ۲ و ۳ شهریورماه کارگاه‌های آموزشی دانشگاه دیجیتال برگزار خواهد شد و لیست کارگاه‌های آموزشی و اطلاعات کامل کارگاه‌ها در سایت next1400.ut.ac.ir قابل مشاهده می‌باشد.

در این جشنواره از ۱۰ نفر از افراد متخصص و مدیر در حوزه دانشگاه دیجیتال دعوت به‌عمل آمده است تا به‌عنوان سخنران کلیدی مطالب خود را در نشست‌های روز ۶ لغایت ۱۱ شهریورماه بیان کنند.

جهت مشاهده لیست سخنرانان کلیدی و موضوع سخنرانی کلیک کنید. از استادان محترم دعوت می‌شود حتماً در جلسات سخنرانی شرکت کنند و در قسمت پرسش و پاسخ تعامل با سخنران داشته باشند. سخنرانی‌های بین‌المللی و داخلی به همایش دعوت شده‌اند.

برگزاری نشست‌های تخصصی

در این جشنواره ۲۹ نشست تخصصی حوزه دانشگاه دیجیتال از تاریخ ۶ لغایت ۱۱ شهریورماه برگزار خواهد شد. جهت مشاهده نشست‌ها روی این لینک کلیک بفرمائید. در هر کدام از نشست‌ها موضوع‌های تخصصی با متخصصان به بحث گذاشته می‌شود و استادان گرامی می‌توانند در نشست‌ها شرکت کنند و ضمن استفاده از مطالب اعضا نشست نظرات خود را بیان کنند.

۳۰ اثر پذیرفته شده در این جشنواره ارائه خواهد شد. جهت مشاهده لیست آثار پذیرفته شده به این لینک مراجعه شود.

این آثار روز ۱۰ شهریورماه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ ارائه خواهد شد.

جشنواره دوره‌ها و استادان منتخب

بخشی از برنامه جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال مرتبط با معرفی استادان و دوره‌های برگزیده یادگیری الکترونیکی دانشگاه می‌باشد. در این نشست ۵ استاد منتخب و ۵ کارشناس منتخب دانشگاه معرفی خواهند شد و از آنان تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

برنامه معرفی این افراد در نشست با عنوان دانشگاه تهران دیجیتال و یادگیری الکترونیکی انجام خواهد شد.

این نشست روز ۹ شهریورماه از ساعت ۱۵:۳۰ لغایت ۱۶:۳۰ برگزار خواهد شد.

خدمات دیجیتال دانشگاه تهران در قالب نشست‌هایی در طول جشنواره و هم‌چنین در قالب نمایشگاه قابل مشاهده می‌باشد.

در هفته دیجیتال از طریق سایت برگزاری جشنواره https://event.ut.ac.ir مصاحبه‌هایی با استادان، دانشجویان و کارشناسان پخش خواهد شد.

از تاریخ ۶ لغایت ۱۱ شهریورماه از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۴ مسابقه‌هایی با موضوع اطلاعات دیجیتال به اضافه مطالب نشست‌های قبلی برگزار خواهد شد. در صورت شرکت تعداد بالای افراد در این مسابقه‌ها در هر روز به قید قرعه به ۳ نفر از افراد شرکت کننده جوایزی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://event.ut.ac.ir نشست‌ها را مشاهده کنند.