دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

واکسیناسیون ساکنان ۸ جزیره هرمزگان به پایان رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تمام افراد واجد شرایطی که در جزایر بوموسی، هرمز، لارک، تنب بزرگ و کوچک، سیری ، لاوان و هندورابی حضور داشته و جهت دریافت واکسیناسیون همکاری کرده اند، دوز اول واکسن خود را دریافت کردند.

به گزارش فارس، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تمام افراد واجد شرایطی که در جزایر بوموسی، هرمز، لارک، تنب بزرگ و کوچک، سیری ، لاوان و هندورابی حضور داشته و جهت دریافت واکسیناسیون همکاری کرده اند، دوز اول واکسن خود را دریافت کردند.

 

فاطمه نوروزیان اظهار کرد: تمام افراد واجد شرایطی که در جزایر بوموسی، هرمز، لارک، تنب بزرگ و کوچک، سیری ، لاوان و هندورابی حضور داشته و جهت دریافت واکسیناسیون همکاری کرده‌اند، دوز اول واکسن خود را دریافت داشته و در نوبت دریافت دوز دوم خود هستند.

 

وی افزود: واکسیناسیون در جزایر قشم و کیش هم از چندی قبل شروع و در حال انجام است که امیدواریم با دریافت سهمیه بیشتر روند واکسیناسیون سرعت بیشتری پیدا کند.

 

مدیرروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی از جزایر کوچک تعدادی از افراد از دریافت واکسن امتناع کرده اند که امیدواریم اهمیت واکسیناسیون عمومی به منزله مهم ترین اقدام جهت قطع و کنترل زنجیره انتقال توسط همه افراد درک شود، لذا از عموم مردم استان درخواست می کنیم که در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند.