محمدرضا جمشیدی، دبیرکل کانون بانک‌های خصوصی:

واکسیناسیون ۲۴۰ هزار کارمند نظام بانکی ادامه دارد

دبیرکل کانون بانک‌های خصوصی گفت: در تهران از روز یکشنبه هفته قبل، تقریبا در ۱۸ ایستگاه، تزریق واکسن به کارمندان شبکه بانکی شروع شده است. به این ترتیب اسامی حدود ۲۴۰ هزار نفر از کارکنان شبکه بانکی در اختیار بانک مرکزی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قرار گرفته است و بر این اساس نوبت بندی و به آن ها ابلاغ شده است

به گزارش ایبنا، محمدرضا جمشیدی، دبیرکل کانون بانک‌های خصوصی در خصوص روند تزریق واکسن به کارمندان شبکه بانکی با بیان اینکه از تاریخ نهم مردادماه سال جاری، واکسیناسیون کارکنان نظام بانکی از جمله بانک مرکزی، بانک های دولتی و بانک های خصوصی شروع شده است اظهار داشت: در اولین روز این طرح یعنی پنج شنبه هفته قبل تر (هفتم مردادماه ۱۴۰۰) به حدود ۱۰۰ نفر به صورت نمادین در ساختمان باشگاه بانک مرکزی واکسن کرونا تزریق شد. پس از آن، بانک ها از روز جمعه (هشتم مردادماه ۱۴۰۰) در استان های مختلف، واکسیناسیون را شروع کردند.

وی افزود: در تهران نیز از روز یکشنبه به بعد، تقریبا در ۱۸ ایستگاه، تزریق واکسن به کارمندان شبکه بانکی شروع شده است. عمدتا هم از درمانگاه های بانک ملی، یک واحد از بانک رفاه کارگران و یک واحد نیز از بانک مسکن برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

جمشیدی تاکید کرد: به این ترتیب اسامی حدود ۲۴۰ هزار نفر از کارکنان شبکه بانکی در اختیار بانک مرکزی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قرار گرفته است و بر این اساس نوبت بندی و به آن ها ابلاغ شده است که در چه روز و چه ساعتی به کدام ایستگاه مراجعه کنند و واکسینه شوند. در حال حاضر آماری از تعداد افرادی که واکسینه شده اند، در اختیار نداریم.

وی افزود: سعی می شود تا پایان هفته جاری، تمام افرادی که ثبت نام کرده اند در سراسر کشور واکسینه شوند.