از سوی بانک اقتصادنوین انجام می شود؛

پرداخت وام تا سقف ۵ میلیارد ریال با اقساط ۳ ساله

بانک اقتصاد نوین با معرفی طرح تسهیلاتی صبا ۱ و صبا ۲ تا دو برابر میانگین حساب تا سقف ۵میلیارد ریال وام پرداخت می‌کند.

بانک اقتصاد نوین به همه متقاضیان وام تا سقف ۵میلیارد ریال با اقساط ۳ ساله پرداخت می‌کند. بانک اقتصاد نوین با معرفی طرح تسهیلاتی صبا ۱ و صبا ۲ تا دو برابر میانگین حساب تا سقف ۵میلیارد ریال وام پرداخت می‌کند.

در این طرح‌ها، می‌توان بر اساس معدل موجودی سپرده خود در دوره زمانی دلخواه (دو، سه و چهارماهه) و با توجه به نقدینگی مورد نیاز، از انواع طرح‌های تسهیلاتی در اقساط و مبالغ متنوع (تا بیش از دو برابر معدل موجودی) استفاده کرد.

طرح صبا ۱، ویژه صاحبان سپرده‌های کوتاه‌مدت عادی و طرح صبا ۲، ویژه صاحبان حساب جاری (با دسته چک یا بدون دسته چک) است. مشتریان فعلی بانک اقتصادنوین می‌توانند با توجه به نوع سپرده نزد بانک (کوتاه‌مدت عادی یا قرض‌الحسنه جاری)، درخواست خود مبنی بر استفاده از تسهیلات طرح‌های صبا را به شعبه مورد نظر اعلام کنند. در این مرحله، شعبه با توجه به مبلغ تسهیلات درخواستی مشتری، اطلاعات اولیه درباره مدارک و شرایط لازم را در اختیار قرار می‌دهد.

چنانچه متقاضی از قبل در این بانک حسابی ندارد با همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر به نزدیک‌ترین شعبه این بانک مراجعه کرده و ضمن افتتاح سپرده مورد نظر (کوتاه‌مدت عادی یا قرض‌الحسنه جاری)، درخواست خود مبنی بر استفاده از تسهیلات طرح‌های صبا را اعلام می‌کند. در این مرحله، شعبه با توجه به مبلغ تسهیلات درخواستی متقاضی اطلاعات اولیه درباره مدارک و شرایط لازم را در اختیار وی قرار می‌دهد.

در طرح‌های صبا، مبلغ وام دریافتی بر پایه معدل موجودی سپرده مشتری نزد بانک در دوره زمانی مشخص محاسبه می‌شود. آغاز دوره محاسبه معدل موجودی سپرده، از زمان مراجعه حضوری به شعبه مورد نظر و اعلام و ثبت درخواست استفاده از طرح‌های صبا در نظر گرفته شده است.

برای بهره‌مندی حداکثری از مزایای این طرح، لازم است با توجه به مبلغ تسهیلات و تعداد اقساط مورد نظر، نسبت به نگهداری معدل موجودی سپرده به میزانی که توسط شعبه اعلام می‌شود، اقدام شود.

پس از سپری شدن دوره سپرده‌گذاری موردنظر و ایجاد معدل موجودی لازم برای دریافت تسهیلات، متقاضی می‌تواند به شعبه مربوطه مراجعه کرده و درخواست دریافت تسهیلات خود را ارائه دهد. در این مرحله، فرآیند اعتبارسنجی آغاز شده و مدارک درخواستی شعبه از مشتری دریافت می‌شود.