کاهش ۴ درصدی قیمت بیت کوین در معاملات بازار جهانی / ۲۴ مردادماه

در معاملات امروز (24 مردادماه) بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین ۳.۹ درصد کاهش یافت و در حالی که دیروز همین موقع ۴۸ هزار دلار را لمس کرده بود، حالا از ۴۶ هزار دلار هم پایین‌تر آمده و ۴۵ هزار و ۹۰۲ دلار در حال معامله است.

به گزارش فارس، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی شاهد آن بودیم که بیت کوین نسبت به دیروز حدود ۴ درصد کاهش قیمت داشته است.

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین ۳.۹ درصد کاهش یافت و در حالی که دیروز همین موقع ۴۸ هزار دلار را لمس کرده بود، حالا از ۴۶ هزار دلار هم پایین‌تر آمده و ۴۵ هزار و ۹۰۲ دلار در حال معامله است.

 

علی رغم کاهش امروز اما قیمت بیت کوین نسبت به هفته پیش ۲.۷ درصد بالاتر بوده و ارزش کل بازار آن ۸۶۲ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

 

در ۲۴ ساعت گذشته ۸۱۰ هزار بیت کوین به ارزش ۳۲ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده و تعداد بیت‌کوین‌های جهان هم هم‌اکنون ۱۸ میلیون و ۷۸۶ هزار و ۵۳۱ عدد رسیده است.

 

اتریوم هم ۵ درصد ریخت و ۳۱۶۰ دلار خرید و فروش می‌شود. افت کاردانو هم ۴.۷ درصد بود و ۲.۱۱ دلار در حال دست به دست شدن است. باینانس کوین معادل ۳.۵ درصد کاهش قیمت داشت و هم اکنون ۴۰۱ دلار دست به دست می‌شود.

 

شگفتی‌ساز امروز ریپل بود که ۹.۲ درصد افزایش قیمت داشت و حالا ۱.۲۹ دلار به فروش می‌رسد. اگرچه دوج کوین کاهش قیمت نداشت، اما ۰.۶ درصد رشد کرد و کانال ۳۰ سنتی را واگذار کرد و الان ۲۹ سنت در حال جابجا شدن است.

 

ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی هم ۲.۹ درصد کاهش یافت و در حالی که دیروز از ۲ هزار میلیارد دلار عبور کرده بود، امروز به ۱۹۵۶ میلیارد دلار رسید.

 

در این بازار ۱۱۵ میلیارد دلار هم حجم خورد و تعداد ارزهای مجازی جهان هم به ۱۱ هزار و ۲۵۷ نوع رسید.