کتاب گزیده آثار اولین جشنواره فرهنگی هنری «علمدار» منتشر شد

مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی از انتشار کتاب گزیده آثار منتخب اولین جشنواره فرهنگی هنری «علمدار» یادواره شهید آسمانی، حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی از انتشار کتاب گزیده آثار منتخب اولین جشنواره فرهنگی هنری «علمدار» یادواره شهید آسمانی، حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علی رمضانی گفت: در آستانه اولین سالگرد عروج آسمانی و شهادت سرباز وفادار وطن، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از طرف اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی جشنواره فرهنگی هنری به نام «علمدار» طرح ریزی شد تا دانش آموزان و فرهنگیان با این شهید بزرگوار بیشتر آشنا شوند.

مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی ادامه داد: این جشنواره با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد و بیش از ۱۱۵ هزار اثر از داش آموزان و فرهنگیان داخل و خارج از کشور به دبیرخانه ارسال شد.

رمضانی افزود: آموزش و پرورش از یک سو آموزش ، تربیت و بالندگی انسان های مستعد جامعه را بر عهده دارد و تامین کننده نیاز های انسانی کشور در بخش های فرهنگی،‌اجتماعی و اقتصادی است و از سوی دیگر تربیت آینده سازان وفادار به انقلاب اسلامی، متدین، شجاع با بصیرت و مقاوم را عهده دار است.

مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی گفت: امروز در این مقطع حساس و تاریخی وظیفه ما در آموزش و پرورش برای صیانت از میراث گرانبهای شهدای والا مقام و گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر از همیشه است.

وی ادامه داد: در همین راستا پس از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری علمدار گزیده آثار منتخب دانش آموزان و فرهنگیان توسط موسسه انتشاراتی منادی تربیت و با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی و اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به چاپ رسید و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

رمضانی با اشاره به تیراژ این کتاب خاطر نشان کرد: کتاب در تیراژ ۱۰۰۰ نسخه به چاپ رسیده است و علاقمندان می توانند با مراجعه و یا تماس با موسسه انتشاراتی منادی تربیت این کتاب را تهیه کنند.

 

اولین جشنواره فرهنگی و هنری «علمدار» یادواره شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌شود