وزارت بهداشت اعلام کرد:

۵۰۸ بیمار مبتلا به کرونا در کشور جان باختند / ۶۴۶ هزار و ۷۳۲ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد / ۳۹ هزار و ۱۳۹ بیمار جدید شناسایی شدند

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته با تزریق بیش از ۶۴۶ هزار دوز واکسن، رکورد واکسیناسیون کرونا در ایران شکسته شد و در عین متاسفانه ۵۰۸ تن دیگر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان باختند.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته با تزریق بیش از ۶۴۶ هزار دوز واکسن، رکورد واکسیناسیون کرونا در ایران شکسته شد و در عین متاسفانه ۵۰۸ تن دیگر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان باختند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۱۳ میلیون و ۵۲۰ هزار و ۱۲۷ نفر دُز اول واکسن کرونا و سه میلیون و ۲۷۴ هزار و ۹۸۰ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۶ میلیون و ۷۹۵ هزار و ۱۰۷ دُز رسید.

 

در شبانه روز گذشته، ۶۴۶ هزار و ۷۳۲ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد که یک رکورد جدید از شروع فرآیند واکسیناسیون عمومی است.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

 

از دیروز تا امروز ۱۹ مردادماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۹ هزار و ۱۳۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۶۳۶ نفر از آنها بستری شدند.

 

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۶۷۶ نفر رسید.

 

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۰۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۵ هزار و ۱۱۱ نفر رسید.

 

خوشبختانه تا کنون سه میلیون و ۵۹۱ هزار و ۳۱۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

 

۶ هزار و ۷۴۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

 

تا کنون ۲۶ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۶۸۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

در حال حاضر ۳۳۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۸ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.