بر مبنای میانگین سپرده‌های جاری در بانک گردشگری ۲ میلیارد ریال تسهیلات بگیرید

با ایجاد میانگین سپرده‌های جاری 4 تا 12 ماهه در بانک گردشگری، می‌توان بین 35 تا 300 درصد سپرده خود تا 2 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت دریافت کرد. بانک گردشگری در راستای ارائه خدمات ویژه به مشتریان خود، با اجرای طرح پارسا بر مبنای میانگین سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری تا 2 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ 2 و 4 درصدی پرداخت می‌کند.

بر مبنای میانگین سپرده‌های جاری در بانک گردشگری ۲ میلیارد ریال تسهیلات بگیرید

با ایجاد میانگین سپرده‌های جاری ۴ تا ۱۲ ماهه در بانک گردشگری، می‌توان بین ۳۵ تا ۳۰۰ درصد سپرده خود تا ۲ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت دریافت کرد.
بانک گردشگری در راستای ارائه خدمات ویژه به مشتریان خود، با اجرای طرح پارسا بر مبنای میانگین سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری تا ۲ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ ۲ و ۴ درصدی پرداخت می‌کند.
به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، از جمله ویژگی‌های طرح پارسا، قابلیت انتقال امتیاز تسهیلات به سایر افراد و دوره‌های معدل‌گیری سپرده در ۴ ، ۶ و ۱۲ ماهه است.
در راستای تشویق مشتریان به سپرده‌گذاری در حساب‌های قرض‌الحسنه جاری، امکان اعطای تسهیلات ارزان قیمت به مشتریان حقیقی و حقوقی بر اساس معدل حساب جاری آنها در قالب طرح پارسا فراهم شده است.
این گزارش حاکیست: مشتریان مشمول دریافت تسهیلات از طریق این طرح می‌توانند امتیاز دریافت تسهیلات خود را به شخص دیگر واگذار کنند.