مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات خبر داد:ارتقاء ۵ پله ای رتبه کیفیت خدمات هتل های فرودگاهی رکسان و رمیس

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات اعلام کرد: رتبه کیفیت خدمات هتل های فرودگاهی رکسان و رمیس با ۵ پله صعود از رتبه 10 در اواخر سال گذشته به رتبه ۵ در سال جاری بین هتل های تهران ارتقاء یافته است.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات اعلام کرد: رتبه کیفیت خدمات هتل های فرودگاهی رکسان و رمیس با ۵ پله صعود از رتبه ۱۰ در اواخر سال گذشته به رتبه ۵ در سال جاری بین هتل های تهران ارتقاء یافته است.
به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، سمانه یوسفی گفت: ارتقاء رتبه کیفیت خدمات هتلداری هتل فرودگاهی بر اساس استانداردهای روز بوده و از طریق سیستم های هوشمند محقق شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه هتل فرودگاهی به دلیل واقع شدن در جوار فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به عنوان درگاه ورود و خروج کشور مطرح است و عمده مسافران آن را مسافران خارجی تشکیل می دهد، ارتقاء کیفیت خدمات هتلداری نقش مهمی در جذب مسافر داشته است.
یوسفی ادامه داد: تهیه استانداردهای مدون هتلی (SOP) و ایجاد Awareness برای مجموعه هتل های فرودگاهی به عنوان تنها پایلوت ارائه دهنده خدمات هتلی به مسافران فرودگاهی نیز از اهم اقدامات سال های گذشته بوده است. همچنین ایجاد بستر مناسب برای شکوفایی خلاقیت و نوآوری با تشکیل کارگروه‌های مختلف و استارتاپی که منجر به تولیدنرم‌افزار مدیریت یا PMS(مغز متفکر مجموعه) و نرم‌افزار BI با قابلیت پیاده‌سازی سیستم بهای تمام شده در لحظه شد، از دیگر فعالیت‌های مهم سال های قبل بوده است.
وی تصریح کرد: با اقدامات انجام شده در سال های گذشته و همچنین برنامه های در دست اجرا، هتل های فرودگاهی به بهترین رتبه های هتلی دست یافته است.
شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات یکی از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) از زیرمجموعه‌های گروه مالی گردشگری است. مشارکت، احداث و بهره برداری از انواع مجتمع های خدمات رفاهی وگردشگری شهری و بین راهی، هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها و دهکده های گردشگری از فعالیت‌های اصلی این شرکت است. هتل‌های فرودگاهی “رکسان” و “رمیس” زیرنظر این شرکت اداره می‌شود.