آغاز سال تحصیلی از روز اول مهر در شبکه شاد

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: سال تحصیلی را در شبکه شاد از روز اول مهر آغاز خواهیم کرد و زمینه بازگشایی حضوری و تدریجی مدارس را با کمک همکاران و اولیا آغاز می‌کنیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مراسم رونمایی از نسخه جدید شبکه دانش‌آموزی «شاد» به مناسبت آغاز سال تحصیلی به بیان قابلیت‌های جدید این شبکه پرداخت.

علیرضا کاظمی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی و ۳ روز مانده به آغاز سال این اتفاق خوب رقم می‌خورد اظهار کرد: این موضوع با همت مجموعه عزیزان در همراه اول طراحی و برنامه ریزی شده که امروزه در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است این تجربه ۲ ساله به عنوان یک اندوخته ارزشمند با طراحی جدید امروز رونمایی خواهد شد.

وی افزود: آنچه امروز اتفاق می‌افتد یک بخش از فضای تعلیم و تربیت است ما سال تحصیلی جدید را در مدرسه تلویزیونی ایران نیز آغاز می‌کنیم سال تحصیلی را در شبکه شاد از روز اول مهر آغاز خواهیم کرد و زمینه بازگشایی حضوری و تدریجی مدارس را با کمک همکاران و اولیا آغاز می‌کنیم.

کاظمی با بیان اینکه امروزه مجموعه بزرگی در کنار تعلیم و تربیت قرار دارد ادامه داد: مجموعه همراه اول بخشی از نظام تعلیم و تربیت هستند و به عنوان یک بستر برای ارائه فعالیت‌های مجازی به شمار می‌آیند.

ادامه دارد