اتفاقی عجیب و خارج از چارچوب اخلاقی و حقوقی در باشگاه پرسپولیس

در حالی که باشگاه پرسپولیس در‌چند ماه اخیر با مشکلات متعدد مدیریتی دست‌وپنجه نرم می‌کند تا آنجا که یحی گل‌محمدی سرمربی موفق پرسپولیس مجبور به استعفا نیز شد، امروز شاهد اتفاقی عجیب تازه‌ای در باشگاه پرسپولیس تهران بوده ایم.

به گزارش روزپلاس، در حالی که باشگاه پرسپولیس در‌چند ماه اخیر با مشکلات متعدد مدیریتی دست‌وپنجه نرم می‌کند تا آنجا که یحی گل‌محمدی سرمربی موفق پرسپولیس مجبور به استعفا نیز شد، امروز شاهد اتفاقی عجیب تازه‌ای در باشگاه پرسپولیس تهران بوده ایم.

 

درحالی که باشکاه پرسپولیس برای پلتفرم هواداری و اسپانسرینگ تا انتهای فصل با بانک گردشگری قرار داد، امروز از اسپانسر جدید خود یعنی ایرانسل رونمایی کرد! گویا مدیران باشگاه پرسپولیس برای جبران بحران مالی که به واسطه سو مدیریت‌ها حاصل می‌شود اقدامی خلاف چارچوب حقوقی و اخلاقی را در پیش گرفته است.

 

با این رویه گویا قرار است باشکاه پرسپولیس در کنار سایر پرونده‌های حقوقی با پرونده شکایت این بانک نیز رو به رو شود و در‌نهایت مانند پرونده‌های دیگر محکوم به پرداخت مبلغی هنگفت شود.

 

لازم به ذکر است باشگاه پرسپولیس پیش‌تر در سال‌های قبل با بانک شهر و اپراتور همراه ایرانسل نیز مورد مشابه ‌ای را داشته و یک طرفه قرارداد اسپانسری خود‌ را لغو کرده بودند.