اعلام شرایط عرضه بلوک ۵۰.۱ درصدی زیرمجموعه بانک صنعت و معدن

بانک صنعت و معدن شرایط و زمان عرضه بلوک ۵۰.۱ درصدی شرکت زیرمجموعه را به بیش از قیمت تابلو در بورس و برای چندمین بار اعلام کرد.

بانک صنعت و معدن شرایط و زمان عرضه بلوک ۵۰.۱ درصدی شرکت زیرمجموعه را به بیش از قیمت تابلو در بورس و برای چندمین بار اعلام کرد.

بانک صنعت و معدن به وکالت از شرکت رفاه اندیش سرمایه انسانی صنعت و معدن برای چندمین بار در نظر دارد بلوک ۵۰٫۱۹ درصدی سهام سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران را بطور یکجا یا نقد و شرایطی در بازار اول معاملات بورس به فروش برساند.

به این ترتیب، بیش از ۴ میلیارد و ۸۳۸ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۳۶۳ سهم “شیران” سه شنبه ۱۴ دی از طریق کارگزاری بانک صنعت و معدن عرضه می شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۳۶۵۲ تومان (قیمت کنونی تابلو ۲۰۹۳ تومان است) و قیمت پایه کل ۱۷٫۶ هزار میلیارد تومان تعیین شده است. خریدار در صورت تمایل به خرید نقدی موظف است کل مبلغ مورد معامله را وفق مقررات و قوانین بورس ظرف مدت حداکثر ۲ روز کاری از تاریخ مشخص شدن برنده مزایده پرداخت کند.

خریدار درصورت تمایل به خرید نقدی موظف است کل مبلغ مورد معامله را وفق مقررات و قوانین بورس ظرف مدت حداکثر دو روز کاری از تاریخ مشخص شدن برنده مزایده پرداخت کند. درصورتی که خریدار تقاضای خرید بصورت نقد و اقساط را داشته باشد باید ۵۰ درصد از ارزش کل معامله را نقدی ظرف حداکثر ۱۴ روز کاری از تاریخ مشخص شدن برنده مزایده پرداخت و الباقی ۵۰ درصد ارزش معامله را در ۸ قسط مساوی با فواصل ۶ ماهه و نرخ سود سالانه ۱۸ درصد پرداخت کند که تاریخ اولین قسط ۶ ماه پس از قطعیت معامله در بورس است.