بانک مسکن، تنها بانک حامی نابینایان

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن یکی از افتخارات این بانک را خدمت به جامعه نابینایان کشور در قالب طرح مسئولیت اجتماعی عنوان کرد.

مراسم رونمایی از نخستین شماره ماهنامه «نسل مانا» ۲۸ دی ۱۴۰۰ به میزبانی بانک مسکن با حضور مهدی احمدی، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن، علی‌اکبر جمالی، مدیرعامل انجمن نابینایان ایران، منصور شادکام دبیر کل بهزیستی استان تهران، دکتر سید علیرضا بهبهانی، معاون و قائم‌مقام شرکت امیدان تجارت اروند، مهندس مجید شکوهی، مدیرعامل شرکت فن آوا کارت، مهندس سعید صادقپور، مدیرعامل شرکت پکتوس و اعضای تحریریه و امیر سرمدی مدیرمسئول نشریه «نسل مانا» برگزار شد.

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن یکی از افتخارات این بانک را خدمت به جامعه نابینایان کشور در قالب طرح مسئولیت اجتماعی عنوان کرد.

مهدی احمدی، با اشاره به هشتاد و سومین سال تاسیس بانک مسکن در ۲۵ دی ۱۴۰۰ و تبریک زادروز حضرت زهرا (س) و روز مادر اظهار کرد: بانک مسکن با بیش از ۸۳ سال سابقه تنها بانک تخصصی و دولتی در تامین مسکن است طبق آمار موجود حدود ۲۷ میلیون خانوار در ایران وجود دارد، که حدود ۹ میلیون آن‌ها از سوی بانک مسکن تامین مالی شدند و از خدماتی همچون وام خرید و تعمیر برای تامین مالی واحد مسکونی خود استفاده کردند.

او ادامه داد: این آمار باعث افتخار است، ونشان میدهد که بانک مسکن نقش پررنگی در اجرای سیاست‌های دولت دارد، در حا حاضر ما با تجربه بسیار موفقی که در مسکن مهر به دست آورده ایم، توانستیم برای تقریبا ۲ میلیون و ۴۰۰هزار واحد مسکونی تامین مالی انجام دهیم و با روی کار آمدن دولت سیزدهم نیز باعث افتخار است که تامین مالی طرح ۴ میلیون واحد مسکونی که سالانه یک میلیون واحد مسکونی با تامین مالی دولت و همکاری ارگان‌های ذی‌ربط را انجام دهیم.

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات بانک مسکن در طرح مسئولیت اجتماعی این بود که توانست در حوزه مدرسه‌سازی، هفدهمین مدرسه شش کلاسه را در استان خراسان شمالی بسازد و هفته قبل این مدرسه با حضور عضو هیات مدیره بانک مسکن تحویل دانش‌آموزان شد.

احمدی با ابراز امیدواری از بهبوددی اوضاع جامعه، ادامه داد: با ارائه خدمات به حمایت از شیرخوارگاه‌ها و خیریه‌ها و همچنین حمایت از محیط زیست بسیار جدی عمل کرده استبه خصوص در حوزه کمپین آب و خاک و کمک به زندانیان نیازمند و همچنین حمایت از هموطنان آسیب‌دیده از سیل و زلزله و خدمت به جامعه نابینایان کشور را از افتخارات خود می داند، بانک مسکن این نوید را می‌دهد و امیدوار است که اکنون و در آینده خدمتگزار جامعه باشد.