سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در سفر استانی به یاسوج؛

بررسی شرایط و وضعیت یاسوج انجام می‌شود / کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های اقتصادی خوبی دارد

رئیس جمهور کشور در جریان پنجمین سفر استانی خود به همراه جمعی از وزرا، صبح امروز نهم مهرماه ۱۴۰۰ وارد یاسوج شد.
به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دقایقی پیش به همراه هیئتی وارد یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

 

حضور در گلزار شهدای یاسوج، بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی، دیدارهای چهره به چهره با مردم و حضور در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد از مهم‌ترین برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس جمهور به یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است.

 

همچنین دیدار با روحانیون، نخبگان، جوانان، بازدید از برخی پروژه‌ها و حضور در نشست با خبرنگاران از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور است.

 

گفتنی است تعدادی از وزاری دولت سیزدهم نیز در این سفر رئیس جمهور را همراهی و به نمایندگی از رئیس جمهور، زیرساخت‌ها و طرح‌های مختلف شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید می‌کنند.

 

عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون حضور می یابد، همچنین اوجی وزیر نفت به شهرستان‌های گچساران و باشت، ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی به شهرستانهای کهگیلویه و چرام، عین الهی وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی و فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان لنده سفر کردند.

 

امیدوارم گام‌هایی برای رفع محرومیت کهگیلویه و بویراحمد برداریم

سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به فرودگاه یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: توفیقی است برای بنده و همکارانم که خدمت مردم ولایت مدار کهگیلویه و بویراحمد باشم و قبل از سفر دوستان مشکلات ، نیازها و گزارش‌های لازم در باره وضعیت این استان را ارائه دادند و استاندار هم جمع بندی های لازم را در حوزه کشاورزی، نفت و گاز و گردشگری و سایر توانمندی‌های این استان را در جلسه دولت گزارش کردند.

 

وی با تاکید بر اینکه این سفر بعد از سفر کارشناسان و بررسی شرایط و وضعیت استان انجام می‌شود، اظهارکرد: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های بزرگی در بخش‌های مختلف به ویژه برخورداری از نیروی انسانی کارآمد و جوان دارد و می‌تواند در حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری و نفت و گاز توسعه قابل توجهی داشته باشد.

 

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری نیروهای متخصص این استان و مسئولان از جمله نماینده ولی فقیه و نمایندگان مردم در مجلس و سایر دوستان بتوانیم مشکلات این استان را برطرف کنیم.

 

رئیسی با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونایی امکان دیدار مردمی در این سفر وجود ندارد و امیدواریم در سفرهای بعدی این مهم ایجاد شود گفت: انشاء الله بتوانیم در این سفر در دیدار بانخبگان، شورای اداری استان و بازدید از طرح ها مصوبات لازم برای رفع نیازمندی های این استان اتخاذ شود.