راه‌اندازی روابط عمومی دیجیتال در بانک ایران زمین

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین اعلام کرد: ما تا پایان سال 1400 روابط عمومی دیجیتال را به صورت کامل راه اندازی خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین اعلام کرد: ما تا پایان سال ۱۴۰۰ روابط عمومی دیجیتال را به صورت کامل راه اندازی خواهیم کرد.

سید محمد حسین استاد، نقطه اتصال مشتری و بانک را رسانه های نوین و فضای مجازی دانست و گفت: در حال حاضر دیگر یک مدیر روابط عمومی نمی تواند همه ارکان نظام افکار عمومی را در اختیار بگیرد. تک تک اعضای سازمان باید مثل یک خانواده بزرگ از مجموعه ای که در آن فعالیت می کنند حفاظت کنند.

وی افزود: همه رقبا از ابزارهای رسانه ای استفاده می کنند تا پیشرفت های یک سازمان موفق را کم رنگ جلوه بدهند. این موضوع یک اصل کلی است که در تمام دنیا اتفاق می افتد.

استاد در خصوص برند بانک گفت: در یک سال گذشته تیم روابط عمومی با حمایت های مدیران ارشد بانک توانست برند بانک را بازسازی کند. نمای شعب بانک تغییر کرد و این هویت را به مشتریان ارائه کردیم که ما با خدمات جدید و ظاهری بهتر از گذشته در کنار شما هستیم.

مدیر امور روابط عمومی خاطر نشان کرد: ما تا پایان سال ۱۴۰۰ روابط عمومی دیجیتال را به صورت کامل راه اندازی خواهیم کرد.

وی افزود: مرکز تماس دیجیتال را راه اندازی کردیم و در ماه های آینده در تمام شبکه های اجتماعی پاسخگوی مشتریان و به ویژه همکاران در شعب خواهیم بود.

براساس گزارش بنکر، استاد از راه اندازی باشگاه مشتریان متفاوت خبر داد و گفت: بزودی باشگاه مشتریان متفاوتی افتتاح خواهد شد و این دفعه قرار است با دیدگاه و ایده های جدید و با توجه به ارزش مشتریان خدمات ویژه ای ارائه شود.

او با اشاره به تغییر فضای کسب و کار و ارائه خدمات به مشتریان گفت: در سالهای اخیر رشد تکنولوژی و رشد استفاده شبکه های اجتماعی شرایط جدیدی را در ارائه خدمات به مشتریان ایجاد کرده است، مشتری امروز انتظار دارد خدمات را در همان جایی که حضور دارد دریافت کند، در واقع ما به عنوان ارائه کننده سرویس باید سراغ مشتری بریم.

وی با بیان این موضوع که در بحث بانکداری دیجیتال دیگر نمی توانیم از همان ابزار های تبلیغاتی سنتی استفاده کنیم گفت: امروز مشتریان بانک توقع دارند در همان جایی که حضور دارند، خدمات دریافت کنند. پس بهترین تبلیغ تبلیغی است که در همان نقاط اتصال بانک و مشتریان انجام می شود.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین خاطرنشان کرد: ما در شرایط سختی هستیم، و در این شرایط وظیفه اعتماد سازی بر عهده روابط عمومی‌ها گذاشته شده است. واقعیت این است که نظام اقتصادی ما تا حدود زیادی وابسته به بانکها است. پس در شرایط فعلی اعتماد سازی بزرگترین وظیفه واحدهای روابط عمومی بانکها است.

وی افزود: در هر صنعت، اعتماد نقش مهمی در تعیین آینده آن دارد، برای صنعت بانکداری اعتماد مهمترین اصل است