وضعیت محصولات سایپا در بازار + جدول

رصد بازار خودرو نشان‌دهنده آن است که روز گذشته 9 آذر 1400 بازار خودروهای سایپا ترمز رشد قیمت را کشیدند و بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

رصد بازار خودرو نشان‌دهنده آن است که روز گذشته ۹ آذر ۱۴۰۰ بازار خودروهای سایپا ترمز رشد قیمت را کشیدند و بدون تغییر در بازار عرضه شدند. از جمله محصولات سایپا که روز گذشته مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

فعالان بازار خودرو معتقدند افت قیمت دلار از یک سو و انتظار برای اخبار مذاکرات هسته ای وین از سوی دیگر موجب شده تا بازار خودرو سرگردان تر از روزهای قبل بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شود.

با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت روز گذشته خانواده کوییک بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند و به این طریق «کوییکR» روز گذشته در بازار با قیمت ۱۹۳ میلیون تومانی قیمت گذاری شد. «کوییک معمولی» هم بدون تغییر ۱۸۹میلیون تومان در بازار قیمت خورد. ثبات قیمت به «ساینا» نیز رسید و این خودرو روز گذشته در بازار ۱۸۴ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر ارزیابی های صورت گرفته نشان دهنده آن است که قیمت «تیبا صندوقدار» هم روز گذشته بدون تغییر در بازار به ۱۷۰ میلیون رسید و «تییا ۲ معمولی» هم روز گذشته بدون تغییر در بازار عرضه شد و قیمت آن به ۱۸۰ میلیون تومانی رسید.

بازار خودرو همچنین نشان دهنده آن است که قیمت «شاهین» هم روز گذشته تغییر قیمت نداشت و در بازار ۳۴۴ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

 

سایپا 9